BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

something new in my life !!!

oh !!! this really make me surprise..a long time i'm not interested in blogger but after a lot of people around me especially all my best friend have their own blog and they very influence me..that's very funny thing coz usually i said 'eleh ape barang blog2 ni x main lah' .. hahaha and now i have my own.. i felt very shy to tell them about this but i know later they would find out about this..hehehe





what matter happen after this i will said 'eleh korang jugak yang suruh aimi buat aritu so aimi buat la' with my innocent face..what matter happen i would not forget about my study !!!



Tuesday, July 19, 2011

in relationship :)


lpe nk story ... i now in relationship with aidil amri ...ni la die nye ... tp aidil suke sakit kan ati aku la ... aduhh ... asal la penyaba sangat ni ??? ble ngn aidil rse marah sume ilang ... sekarang ni tgh beperang ... aidil langsung x msg aku .. tah mne die pegi .. malas dah nk layan asyik aku jer mengalah ... pas ni biar die plak rse cam mne rse bile aku buat x taw jer kt die ...

arghh ... geram pulah aku rse nyer ble mengenangkan sikap sambil lewa aidil ni ... nk blasah syg pulak ... aduiii ... tp rse nyer ni lah last tahap kesabaran aku ... die wat hal lg ... bye la aidil .. dah x larat dah asyik sakit ati jer ... dah la nk STPM taun ni ... macam2 pulak dah ... ishhhh ...

0 comments: